Известие

Collapse
No announcement yet.

Качествата на масло Selenia !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    Срока на годност видя ли му го? Пък, каква е математиката, ако е "малко по-тънко от Селения Рацинг"???
    Абсолютно........
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
      zmeycho, как така е паднала температурата на двигателя. Ако е паднала, значи имаш проблем с термостата, а не че си сложил хубаво масло. Все пак работата на термостата е да ти държи температурата в определени граници. Дори и маслото теоретично да води до по-ниска температура на двигателя, то термостата ще коригира това и като цяло температурата пак ще е в определените градуси. Така че няма как да ти падне от маслото температурата.

      Аз досега карах със селения, но при последната смяна, като отварях тубата (като издърпвах "канелката" от леглото й), цялата тапа или канелка или както се казва ми остана в ръката. После я наместих и все едно никога не бях отварял маслото. Маслото съм го взел от сигурен човек, и гаранция че е оригинално.

      Скоро пак ще сменям и съм решил за AGIP Sinth Common Rail.
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      За София имах предвид. На изхода за Калотина е. А Ивеко в Пловдив са ПТС- Пълдин Транс Сервиз, но къде точно се намира, не мога да кажа.
      Първоначално публикувано от didiod Покажи съобщение
      че става на въпрос за масло...вчера си смених маслото и днес излизам и ко да видя локвичка под пробката...че каране в сервиза че викове и се оправи работата...тааа една смяна хиляди главоболия иначе си карам със селениа 20к-и съм доволен ама с др не съм пробвал,така че незнам дали има по-добро
      Приятелю, работата на термостата по принцип е в определен момент да отвори големия кръг и да затвори малкия кръг на огладителната система на автомобила!
      Колкото до теоритичната разлика в работната температура на двг-то да си забелязъл случайно, че когато времето застуди двигателя започва да държи няколко градуса по-никса работна температура?

      Е това мисля, че е отговора на въпроса ти за (теоритичната) разлика от няколко градуса в работната температура на двг-то и си мисля, че все пак има начини за падане на работната температура а?!

      На колегата дидиот ще кажа, че именно ПТС се намират до Техномаркет в Пловдив

      Това за локвичката под колата ти след смяната според мен се дължи на кофти или недозавита пробка
      SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
      SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
      SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

      Comment


      • #18
        този пост го пльоснах без да искам
        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

        Comment


        • #19
          Ами при студено, температурата си стои на средата. Както и при топло. Нали това е целта на термостата все пак. Разликата е за колко време ще загрее, а не къде ще стои стрелката. Независимо какво ти е маслото, стрелката трябва да ти е на средата. Ако приемем, че новото масло прави по-ниска температура, тогава термостата ще се затвори малко и температурата пак ще стане нормална. Тези изводи ги правя при положение, че за темп на двг съдим по стрелката на уреда на таблото. Ако си измервал на самия двигател, тогава става различно
          FIAT Bravo 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Това за температурата го остави. И въобще тия дето усещат разлика от маслото, че утихвала, че се развъртали обороти и т.н. - човек като почне да си внушава не може да диша. Хората ги изследват в лаборатории за милиони, ние тука ги преценяме на вкус, цвят, мирис и слух ..
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #21
              Това за локвичката под колата ти след смяната според мен се дължи на кофти или недозавита пробка [/QUOTE]

              Точно така колега на майстора не му се е занимавало да ми уплатни пробката и ми създава главоболия
              Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

              Comment


              • #22
                Пусти 'майстори'.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Пусти 'майстори'.
                  за бой са някои
                  Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

                  Comment


                  • #24
                    В отговор на темата: Мисля си, че след като човек е карал 10-15хил км с едно масло и като го смени, каквото и да е (все пак да е от по известните и качествени марки) колата задължително ще утихне и ще работи по-добре... Нали за това все пак се прави смяна на маслото то си губи свойствата след опр. пробег....Така че и кастрол да беше сложил пак щеше да утихне двигателя и да работи по-добре и т.н...

                    Иначе аз лично като човек работещ в индустрията ми е много странно да не кажа смешно, когато някой каже "Щом това пише на предния капак то това е НАЙ_ДОБРОТО".... Това изречение е пълна глупост и всеки човек който малко се интересува знае, че може да сложи каквото си иска масло каквато и да е марка по своя преценка и не само, че няма да се прецака колата(все пак да не е М10д на кола 2000г.), ами може да бъде и много по-добре... Няма лошо който си иска да си слага това което пише на лепенката и да си го купува, още повече ако го е ползвам дълго време, но да се твърди другото изречение е пълна глупост...

                    А исках и да споделя, че много хора не отчитат факта че примерно нашите коли са на 10+ години и маслото което тогава е било на топ ниво от топ производител, сега може да е с по-кофти качество, а производителите да си имат големите печалби защото 5млн автомобили от 97г. им пише това на капака и с това си карат...

                    Та това са си просто едни разсъждения, който иска може да се замисли, който не иска не е и длъжен...
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #25
                      Selenia GOLD 10W 40, API SM/CF, ACEA A3/B3/B4; Съвсем актуално ми звучи, дори и за нов автомобил. Колкото за утихване след смяната, напълно съм съгласен- вариатора ми почти не се чува на студено. Макар да сменям на 8000 км. Пак казвам- нямам оплаквания от Селениа и не твърдя да е най- доброто, но е добро.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        мноооого си прав за селениа
                        Alfa Romeo 156

                        Comment


                        • #27
                          Селения колеги от години имат рафинерия в Турция, но това не значи че качеството на маслото е по различно от изискванията на марката. Голяма част от маслото се произвежда и пакетира там и след това се транспортира в Италия и оттам се разпределя по пазара. Правили сме опити да внесем директно от Турция, но не успяхме. Изтеглят си го директно в Италия.
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pinifarina Покажи съобщение
                            Селения колеги от години имат рафинерия в Турция, но това не значи че качеството на маслото е по различно от изискванията на марката. Голяма част от маслото се произвежда и пакетира там и след това се транспортира в Италия и оттам се разпределя по пазара. Правили сме опити да внесем директно от Турция, но не успяхме. Изтеглят си го директно в Италия.
                            Аз пък точно на това не вярвам

                            За кой вносител на Селения работиш? Че не можете да си вкарате от Турция

                            Дай ми една причина да произведат 30тона масло в Турция и да го закарат до Италия и от там да дойде в Б-я.... Цените за превоза на 20тона масло в НАЙ-ДОБРИЯ СЛУЧАЙ.... Турция-Италия -6 000евро... Италия-България 3500 евро....А Турция-Б-я 2000евро...А продажбите на Селения в Б-я са няколко пъти по 30тона....
                            A сега гледаме това сайтче. И производството на Селения в световен мащаб...
                            http://www.flselenia.com/ ето и една карта.. http://fl.com.tr/images/world_map2.gif
                            Значи правят в САЩ, Бразилия,Германия, Франция, Турция и т.н. после пращат до Италия производството и после пак разпределят обратно


                            Защото вноса през турция е абсолютно безпроблем и голяма част от Селенията в БГ от Турция. Самите турци постоянно търсят начини да си набутат производството в Б-я... Няколко пъти съм говорил с цел да ни убедят да внасяме Селения или някой от другите лубриканти които правят...

                            На последния автосалон в София щандовете на Agip и Mobil (Омникар) бяха един до други и доста разговори съм провел и те без притеснения споделят че внасят от Турция...

                            Та който иска да се заблуждава. Аз НЕ казвам, че маслата в турция са кофти и т.н..., но са масово на българския пазар...



                            didod а били ми обяснил как ще усетиш разлика ако сложиш SL клас масло или SJ По какво ще познаеш...
                            И аз не отричам, че селения е добро масло... За това съм казал горе че всеки кара с това, което го кефи + изречението по-долу...

                            "Всеки кара с това в което вярва, че работи добре"...
                            Last edited by VFTI; d.m.y г., 14:25.
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                            by RUBIG service

                            Comment


                            • #29
                              Дел.
                              Last edited by VFTI; d.m.y г., 14:18. Основание: дел
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment


                              • #30
                                Сигурен съм, че няма да позная. Но нали темата е за Селениа, затова пиша за това масло. Далеч съм от мисълта да убеждавам какво масло да си сипват колегите. Всичко казано си е мое мнение и не задължавам никого с него. А иначе доскоро аз и не бях чувал да има SM експлоатационен клас.
                                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                                Lancia Kappa JTD '98 -

                                Comment

                                Working...
                                X